چگونه برای جلوگیری از مرحله 3 نارسایی کلیه از بدتر شدن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از مرحله 3 نارسایی کلیه از بدتر شدن

من مرحله شکست 3 کلیه، هر چیزی می توانم انجام دهم برای جلوگیری از آن از بدتر شدن وجود دارد؟ سطح من نوسان از زمان به زمان. برای این سوال پاسخ مثبت است، انجام برخی از راه برای جلوگیری از آن از بدتر شدن، حتی آن را متوقف کند و یا آن را معکوس وجود دارد.

به طور کلی، مرحله 3 بیماری کلیه بدان معنی است که عملکرد کلیه شما دارای کاهش متوسط. در این زمان، سبک زندگی سالم و درمان مناسب می تواند وضعیت بیماری خود را به عقب. بعد، ما به شما برخی از روش های موثر برای جلوگیری از مرحله 3 بیماری کلیه از بدتر شدن معرفی.

درمان شما را نقش مهمی در درمان این بیماری دارد. درمان طبیعی پیشنهاد شده است را برای شما به دلیل آن است که باعث هیچ عوارض جانبی و می تواند اثرات بهتر دست یابد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های طبیعی بر اساس طب سنتی گیاه چینی است، به عنوان یک نوع درمان استفاده شود خارجی، می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه. بنابراین روند به نارسایی کلیه خواهد شد تا حد زیادی با این درمان به تعویق افتاد.

علاوه بر این درمان منحصر به فرد هستند، بسیاری از درمان های دیگر به عنوان دستیار درمان استفاده وجود دارد، درمان مانند سلول های بنیادی، دارو حمام درمانی، پا حمام درمانی، درمان پزشکی و طب سوزنی چینی خوراکی در آن گنجانده شده است، آنها می توانند برای کمک به رسیدن به یک اثر بهتر درمانی .

به جز درمان، شما همچنین باید به شکل یک عادت زندگی سالم، مانند ورزش به طور منظم، جلوگیری از خستگی، نمی خواد، نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم و همیشه مناسب بخورند. همه کسانی که کمک کننده هستند را برای شما برای جلوگیری از مرحله 3 بیماری کلیه از بدتر شدن. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، نارسایی کلیه، مرحله 3 نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: